Autor: 021.rs

Novi Sad
24.02.2023.
10:45 > 11:11
Policajci od jutros kažnjavaju Novosađane koji prelaze pešački prelaz i koriste telefon ili imaju slušalice u ušima.

Komentari 145

  • Sekula

    06.05.2024 08:25
    pešaci su stoka
    Evo ja kao pešak to potvrđujem. Pešaci ne gledaju, bukvalno ne gledaju levo-desno pre nego što istrče na kolovoz. Istrčavaju i par metara levo-desno od pešačkog. Tih par metara postane lako 5- 10 metara. Presecaju kolone vozila ko kamikaze. Bukvalno sam film od 6 sati pun primera mogao da snimim, gde iza kolone vozila nema nikoga, a pešaci se zaleću da iseku poslednje vozilo samo zato što je obeležen pešački. Ne moraju pešaci tu da stanu, samo da su usporili prethodnih 5 koraka, vozilo bi prošlo, ali ne oni ubrzavaju da zakorače na prelaz. Zašto? Možda bi ga i pustili da su videli da iza njega nema nikoga, ali naravno pešaci ne gledaju levo-desno na pešakom, pa pobogu zašto bi?

    Kako tek blokiraju vozila što skreću iz velikih ulica. Nonšalantno prelaze, dok tamo cela kolona vozila čeka da neko vozilo skrene desno, da bi oni mogli da nastave pravo. Boli uvo pešake, ližu sladolede i lagano šetaju kao da su u Knezu. Taman kad se učini da će da nastane rupa, neki ludak na biciklu se pojavi velikom brzinom i opet blokira ovoga da skrene. Tamo se već skupilo 10 automobila koji čekaju da nastave pravo, ali ništa od toga, pali im se crveno, a ovaj još nije uspeo da skrene desno...

    Pešaci sa kučićima na lancima se veselo šetaju i smeju, ni ne znaju ni da su na ulici. Gledaju u izloge već i pre nego što krenu preko pešačkog. Pričaju telefonom, gledaju u nebo... valjda se dogovaraju sa nekim nešto pa gledaju da li će biti kiše za 2 sata.

    Nas pešake treba tući šibom.
  • Vlada

    01.03.2023 09:10
    @@

    A znači to je novi omiljeni izgovor divljaka koji se provlače između pešaka na njihovo zeleno, "pozlilo mi je".
  • Vlada

    01.03.2023 09:07
    @Petar PP

    Ja sam bio veoma jasan, ako ne razumeš definitivno ti nije mesto u saobraćaju bez nadzora.
    Pešakovo pravo je da pazi u saobraćaju na greške i divljanje vozača i zato mislim da slušalice ne treba da se nose. Međutim, pešakova OBAVEZA se završava onog momenta kada se upali zeleno svetlo. Kažnjavanje pešaka za nošenje slušalica mi je ekvivalent kažnjavanja vlasnika auta zato što je zaboravio da ga zaključa.
  • Petar PP

    01.03.2023 01:11
    @Španac
    Nije tačno, ni vozač automobila ne sme da vozi sa preglasnom muzikom. Pročitaj ZoBS.
    Vozač svakako ne može da čuje pešake ni kada nema muziku u kolima, a pešak sa druge strane može i mora da čuje automobile.
  • Petar PP

    01.03.2023 01:06
    @Vlada
    Zašto ne podržavaš nošenje slušalica ako, kako kažeš, pešaka samo treba da zanima zeleno svetlo?
    Kapiraš li nonsens? Ili nije doprlo?
  • @vlada

    28.02.2023 21:20
    Vlada je pravi primer tipicnog srpskog pesaka. On ne zna da je obaveza pesaka da se pre nego sto zakoraci na kolovoz uveri da nema opasnosti pogledom levo pa desno bez obzira na kojoj strani pesackog prelaza se nalazi i bez obzira da li se nalazi na pesackom sa semafarom.
    A zasto ? Vlada ne zna da i vozacu moze da pozli za vreme voznje i da u tom stanju izazove ides. Vladu samo zanima da li mu se upalilo zeleno.Vlada nema osnovno znanje o saobracajnim pravilima. Nemoj biti kao Vlada.
  • Španac

    27.02.2023 11:57
    Zaplaši pa vladaj!
    Auto možeš da voziš sa muzikom pojačanom na milion. I to te ne ometa. Možeš i auto da voziš sa slušalicama i to te ne ometa. A slušalice pešaka ometaju????
  • Vlada

    27.02.2023 11:28
    @dejA

    Pešaka treba da zanima da li mu se upalilo zeleno ili ne. Jednom kad mu se upali zeleno, sve drugo što se "dešava u saobraćaju" može biti samo greška ili namerno kršenje propisa koje čini vozač. Apsolutno ne podržavam nošenje slušalica na prelazu jer time sebe dovodimo u opasnost, ali ovo je u suštini kažnjavanje pešaka zato što nisu kontrolori propusta vozača.
  • dejA

    27.02.2023 10:59
    slazem se
    Naravno da treba da se kaznjavaju pesaci koji slusaju muziku dok prelaze na pesacki ili bulje u telefone. Zasto treba kaznjavati? zato sto taj sto slusa muziku ne cuje saobracaj ( zbog muzike) a ovaj sto gleda u telefon, ne gleda i ne obraca sta se desava u zaobracaju. Samo neka lupaju sto vece kazne, kao i za vozace koji krse zakon tj pravila normalne voznje.
  • joj

    27.02.2023 02:34
    ah
    Ovo je jedna od većih gluposti koje sam čuo.
    Šta? Kažnjavanju pešake zbog slušalica dok prelaze na pešačkom prelazu? Ha ha. Sjajno. Željko Mitrović prodaje dronove (znači privatni trgovac oružjem), dok drži prezentaciju AV, sve u UAE i objašnjava kako njegov dron nisu mogli da izmisle ni Rusija ni USA, ni Izrael ni bilo ko drugi, nego on hvala Bogu jer je mnogo nadaren. Naplatite pešacima.

    Kad pešak, zakorači na prelaz, auto mora da stane. Bar kod nas, vozač po pravilu dobije kaznu, ako nije stao. E sad ja vidim da ima ovde na komentarima vozača koji ne vole da plaćaju kazne i vole da se duje vnago. Oh, težak li je vaš život.

    Šta je sledeće, pešak koji je prešao ulicu a razmišljao je o nečem drugom nego prelasku ulice, će biti kažnjen od strane centralne narodne mentalne kontrole?

  • Brzi

    26.02.2023 21:59
    Vidim ovde mnogi mešaju kriminalnu policiju sa sobraćanom.
    I stalno nešto mumljaju "država ovo država ono..." a kada je trebala ta država da se brani prvo na glasačkim mestima onda ih nema nigde. Sada nema ni države, oteta je.
  • Petar PP

    26.02.2023 21:21
    Vest postala da je državni službenik na trenutak počeo da radi svoj posao.
  • Paja

    26.02.2023 14:03
    Pesacki
    Prvo resite bahatu voznje : prekomerna brzina, uticaj alkohola i psihoaktivnih supstanci pa onda prelaz na pesackom.
  • Bojan

    26.02.2023 13:46
    @Хајнал Чурушки

    Ne samo to, nego je svako dete koje prelazi na zeleno automatski odgovorno za polaganje kursa iz kaskaderstva, treninge atletike i zamotavanje u jastuke, kako ih neki idiot koji leti preko pešačkog ne bi povredio.
  • Хајнал Чурушки

    26.02.2023 10:40
    Телефон, слушалице и ...
    То је требало и раније кажњавати!Млада особа са мобилним у рукама и слушалицама на ушима и правац преко пешачког без да обрати пажњу на возила, а кад се деси "контакт" са возилом онда је за све крив бахати возач који није приметио да тај пешак, заузет мобилним и слушалицама на ушима, није у стању да брине о својој безбедности.
  • Milan

    26.02.2023 09:28
    Ovaj narod treba samo derati i zlostavljati koliko god se stigne. Stoprocentno poslusnicki i robovski mentalitet. Kad god se uvede neki novi vid represije javi se 100 komentatora da ga podrzi. Nije cudo da svakih 10g novi diktator vlada.
  • Zoran

    26.02.2023 09:15
    Nerazumem ljude.
    Treba kažnjavati SVE što krše zakon.
    Nemože saobraćajac u Eps, da rešava privredni kriminal.
  • Milo Madacky

    25.02.2023 23:00
    a ostali ???
    kao naprimer vozaci koji zveraju ili brbljaju na telefon, ne propustaju pesake na pesackom, parkiraju se na autobusko stanici i nslicno ??? Njih je teze uvatiti.
    sitna riba, nema problema
  • Beograđanin

    25.02.2023 21:40
    Ja ne znam ko uči Novosađane da voze, ali i po komentarima se vidi da vozači ne shvataju uopšte svoju odgovornost. Na pešačkom vozač mora da stane ako pešak makar ide ka pešačkom, a kamoli ako čeka da pređe. Ovde me nekoliko puta zamalo nisu pregazili iako sam prelazio na pešačkom, ne naglo, bez ikakvog izletanja. Apsolutna vozačka nekultura, trebalo bi policajci malo više da obrate pažnju na vozače, a ne na klince sa slušalicama koji prelaze na zeleno na semaforu.
  • Авала

    25.02.2023 14:01
    Супер. Коначно. Треба кажњавати и бициклисте на стази који користе телефон у току вожње.
  • DachaNS

    25.02.2023 13:56
    I treba
    mnogo su bahati pesaci i biciklisti
  • Joca

    25.02.2023 13:19
    Komunalac pajac
    @Pera tako je meni komunalac u džipu, pravilo desne strane, ja na drumskom biciklu u povratku sa treninga,... Majstor stao nepropisno da istovari koleginicu i onda gas, uleti mi nepropisno umesto da me pusti. 3 semafora sam ga gledao u njegovom retrovizoru, prestao sam ga juriti kad sam propustio mamu i malog biciklistu na 3 točka da predaju semafor. Da vozio sam po putu predviđenom za motorna vozila jer nema bici trake.
  • Ana

    25.02.2023 12:09
    Odlicna akcija
    Bilo bi sjajno da nastave tako sa kaznjavanjem biciklista, narocito dostavljaca, zatim vozaca koji kucaju poruke ili telefoniraju, a narocito vozaca GSPa. Nijedna poruka ili poziv nisu toliko vazni da se na njih mora odgovoriti na sred pesackog prelaza ili u toku voznje.
  • TataMata

    25.02.2023 11:57
    Sve kaznjavati
    Nekad je bilo normalno da se iskazuje licnim primerom, ali ta vremena su prosla.

    Ajde da vidimo i koju kaznu za policajce, popove, vlasnike kladionica i slicne "povlascene", za npr pojas, mobilni u voznji, bahato parkiranje ili prekoracenje brzine.... pa onda udri i po slusalicama na pesackom.
  • @Neću kako hoću

    25.02.2023 08:37
    Pa Strah neće toliko policije, a ti druge koji spominješ bi pre policiju nego ogradu. Oni misle jedno, a strah drugo. Jer, ljudi smeju da razmišljaju i drugačije. Razumeš?
  • S.

    24.02.2023 21:29
    @Детелинара,
    Citiras me gde kazem "kaznjavati sve" (koji krse zakon) i onda me pitas da li to znaci sve?? Ako pise "sve", sta ce drugo znaciti?
  • Ns 49

    24.02.2023 19:18
    I treba kažnjavati. Na čega to liči ulaziti u saobraćaj sa slušalicama u ušima a pitam se kakvo je to uživanje slušati muziku u sabraćaju pored smoga i gužve.
    Već mi se više puta desilo da na pešačkom, naročito mlade devojke prelaze pešački i gledaju u mobilini a ne gledaju da li će neko greškom na njih naleteti što mi se umalo i desilo, naravno mojom krivicom ali i pešak mora paziti na sebe.
  • Joca

    24.02.2023 18:22
    Deri sirotinju koja ide peske pa tako puni budzet. Jadno do bola.
  • Eto

    24.02.2023 17:06
    Sasvim običan razlog: da se ne sme prelaziti pešacki na crveno podstakao je ljude da pišu čitave elaborate o nepravdi, policajcima koje, izgleda, svi bez izuzetka mrze... Pa hajde onda da svi prelazimo na crveno sa slušalicama u ušima, ako je to rešenje za sve naše brige i probleme.
  • Ns

    24.02.2023 16:54
    @Ivan
    Naravno da ne jer su gluve osobe svesne svog nedostatka koji nisu birali i tako se i ponašaju. Ovi sto nabiju slušalice ili bulje u telefone prave invalide od sebe a da toga nisu svesni.
  • Dule

    24.02.2023 16:33
    Eeeee neka malo i na bicikliste i pesake obrate paznju.Ozbiljno ovo kazem pesaci i biciklisti su postali opasni u saobracaju.Ne gledaju uopste ali ni malo.
  • Joca

    24.02.2023 16:31
    Upotreba mobilnog - delimično umanjenje procenta pažnje
    Upotreba slušalica - potpuno isključenje jednog čula

    Probleme treba rešavati od vrha, a ne sa dna. Zato su ljudi ogorčeni.
  • Vesna

    24.02.2023 16:17
    Pešaci koji su gluvi ili nagluvi gledaju levo i desno kad prelaze ulicu,dok ostali to ne rade.Nisam videla ni jednog pešaka sa slušalicama da gleda levo ili desno kad prelazi ulicu.Majke koje guraju dečija kolica,gledaju u telefon ne gledaju kud idu.Ostali idu ulicom gledaju u telefon,prelaze ulicu ne skidaju pogled sa telefona.Biciklisti bez kacige i fluoroscentnog prsluka voze po sred kolovoza,ne zna se ko je gori da li mlade ili stare osobe.Iskaču pred vozila ko sumanuti.Kad neko pogine,onda svi komentarišu kako nema zakona,nema policije na ulicama.Sad kad su počeli kažnjavati,a neka su,opet ne valja.Ne valjaju oni koji ne poštuju druge učesnike u saobraćaju i tome se mora stati na kraj.Sad bi trebalo da kažnjavaju one koji vode kućne ljubimce bez povezice i one koji vode svoje kerove da vrše nuždu po trotoarima i ulazima zgrada,parkovima.Ako se pas može dresirati da vas sluša,može se dresirati i da kaki u WC-u,jel tako.
  • Hrptenjača

    24.02.2023 16:07
    @Nina
    "ako je to prekrsaj svaka cast"

    Pa bukvalno jeste prekršaj haha
  • Neću kako hoću

    24.02.2023 16:06
    @Strah
    Do juče ste se žalili i kritikovali postavljanje ograde umesto da se raspodeli 300 policajaca u dve smene na svakih 10m kako bi sprečili i kažnjavali građane koji pretrčavaju. Znate li vi šta hoćete?
  • Ns

    24.02.2023 15:58
    Ns
    Napokon... samo vozace cimaju.. pesaci koji sam i sam, biciklisti koji sam i sam i manijaci na trotinetima so na svu srecu nisam... cirkus prave u saobracaju... nepodnosljivo... po meni policija treba da radi svoj posao a svi mi da se pridrzavamo propisa...
  • Djomla

    24.02.2023 15:51
    @ivan
    Dugo bolji komentar procitao nisam.proslediti u tuzilastvo i mup
  • Strah

    24.02.2023 15:31
    Uterati strah
    .. i navići ljude na 10 pandura na svakoj raskrsnici, zatim 5.000 specijalaca sa osnovnom školom koji će moći da ti ulaze u kuću bez sudskog naloga, recimo napisao si na banderi dole lopovi i eto ti 10 pandura u stamu koji ti razvale fioke jer rušiš vlast. 10.000 kamera po gradu a u Doljevcu fali 2 minuta. Sve su to testovi i navikavanje na policijsku državu. Samo vi bećari lupetajte, niko da ubode suštinu.
  • Ivan

    24.02.2023 15:14
    Da li to znaci da gluve osobe ne mogu da prelaze ulicu?
  • Oroz

    24.02.2023 15:12
    Au
    Kako ce gluvi i nagluvi ljudi da prelaze put?

    Sta je sa ovima sto su pokrali EPS? Ajde da smenimo tuziteljku a te pare cemo da pokrpimo na pesackim prelazima :D

    Kakva drzava, haha, cirkus
  • Pera

    24.02.2023 15:11
    Iz DDR a
    Pre par meseci kod sajma, policijski auto me nije propustio na pesackom, jos su ubrzali, prosli na 10 cm od mene i na sve se to smejali. Nisam zapamtio tablice ali sam im sve po spisku ..... I videli su ali se nisu smeli zaustaviti. Toliko o kulturi nase milicije.
  • Martin

    24.02.2023 14:40
    Zafalilo ispara
    Cim krenu ovako znaci da su sve posisali iz kase, pa sad narod neka nadomesta manjak.
  • TAZ

    24.02.2023 14:39
    Sramota
    Sram da vas bude. Vijajte kriminalce, a ne da otimate od postenog sveta!!!
  • upsut

    24.02.2023 14:34
    ali ne smetaju vozila naparkirana na trotoaru i u desnoj traci u Zarka Zrenjanina
    oni su podobni i njime se ne sme prilaziti
    jel tako milicijo
  • Stara zena

    24.02.2023 14:33
    Dobra ideja
    Hodam trotoarom, a svaki cas neko naleti na mene buljeci u telefon. Mati gura kolica i klepece u telefon, nesvesna ostalih pesaka. Biciklista sa slusalicama samo prozuji dolazeci s ledja. Mi stariji nemamo brze reflekse, niti pokretljivost da izbegnemo u momentu ove bezosecajne spodobe, kojih je sve vise. Kaznjavajte bar na prelazima!
  • Ozvalavljen

    24.02.2023 14:29
    @Trt
    Kao Babic onomad na naplatnoj rampi Doljevac. Sto znaci samo SNS mafijaska banda moze sa slusalicama preko pesackog prelaza?
  • Neko iz Mase

    24.02.2023 14:27
    Ovaj zakon za slusalice je potpuna besmislica.
    Ovo bukvalno znaci da gluvi ljudi ne smeju da prelaze ulicu, a da ne pricamo o slepima!!!
    Sto se tice telefona, hapsi, ne samo kazne!!!
  • /

    24.02.2023 14:25
    kultura
    po zakonu je zabranjeno i mogu da kaznjavaju ovo. Sto se pesaka tice, situacija je sve gora i na trotoarima, iseku vas bez gledanja. Ja idem pravo a neko se nameri nadesno i ide pravo na mene bez oklevanja. Na pesackom gaze dijagonalo iako ostali idu pravo, neverovatno. Treba da se uvede osnovna kultura u pesackom saobracaju na trotoarima, svi misle da imaju prednost
  • NS

    24.02.2023 14:21
    Vlasnici pasa
    @A

    "Nadam se da ce sledece poceti da kaznjavaju vlasnike pasa koji svoje ljubimce vode bez povoca."

    To se odavno već dešava. Kazne su od 10 do 25 hiljada dinara.
  • NS

    24.02.2023 14:17
    Pešaci "znaju"
    @S

    "Pesaci IMAJU prvenstvo na pesackom. Duzni su da se uvere da je bezbedno preci ali bezbedno ne znaci da nema auta na vidiku vec da, ako oneki auto nailazi, ima dovoljno vremena da se zaustavi da ga propusti. U suprotnom se pesacki prelaz ne bi razlikovao od bilo kog drugog dela kolovoza."

    Upravo u ovome i jeste suština jer pešaci ZNAJU (naročito mladi sa ili bez slušalica u ušima) da imaju sva prava ovog sveta dok prelaze ulicu, pa ni ne gledaju, a samim tim ni ne razmišljaju o tome šta može da im se desi kada tona metala udari u njih.
  • Ima svega

    24.02.2023 14:16
    Ima, recimo, biciklista vozi preko pesačkog dok priča preko mobilnog. Još mi gestikulira "gde ćeš?"...jer prilazi prešačkom a ja ga nisam odmah uočio jer juri.

    Nije lepo šta radi policija, ali ni pešaci ni biciklisto nisu fer.
  • /

    24.02.2023 14:08
    zakon
    po zakonu o saobracaju zabranjena je upotreba molibnih telefona dok se prelazi pesacki prelaz
  • Dača

    24.02.2023 13:50
    Pa za 5000 što im je AV dao imaju triput da plate kaznu.
  • Raka

    24.02.2023 13:49
    Isparila šeikova milijarda , valja napuniti kasu .
  • Sremac

    24.02.2023 13:46
    @pera
    U Nemackoj ne pricaju na mobilni jer imaju svi nove automobile sa bluetooth-om pa pricaju hands free a plus i to sto su emancipovani..
  • Kamiondžija

    24.02.2023 13:46
    Zafalilo parica?
  • milan

    24.02.2023 13:42
    Kakva je ovo glupost, u Evropi jedino još u komunističko-mafijaškim prčijama à la Srbija/Belorusija ratuju sa slušalicama.
  • Sasa

    24.02.2023 13:38
    Hmmm
    A zasto pojedine saobracajne policajce zovu 1000 eura?
    Nije vic.
  • Комша

    24.02.2023 13:34
    @Toma
    24.02.2023 • 12:49
    @komsa bezicni
    Pravilo je jasno a to je bez slusalica u usima. Kakve su slusalice nije uopste bitno.

    Како су кренули има да кажњавају и оне са слушним апаратима који се данас скоро и не разликују од бежичних слушалица.
  • Bezlichni

    24.02.2023 13:33
    ...
    Sramota je nasa dilema zivota
  • A

    24.02.2023 13:32
    Nadam se da ce sledece poceti da kaznjavaju vlasnike pasa koji svoje ljubimce vode bez povoca.
  • Детелинара

    24.02.2023 13:32
    @S.
    "Kaznjavajte prvo XYZ pa onda ABC".
    To je samo zamena jedne diskriminacije drugom. Treba kaznjavati sve koji krse zakon. Visina kazne je ta koja je prilagodjena prekrsaju/krivicnom delu.

    Јел то важи за све или су из тога изузета деца власника телевизија и министри?
  • Goki

    24.02.2023 13:14
    nazadnjacka mrznja
    Ima jos jedna velika besmislica, diskriminacija pesaka i bickilista. Naime, vozacima automobila je dozvoljeno da koriste slusalice, a vozacima bicikala i pesacima se to isto pravo uskracuje! Nazadnjacka logika puna mrznje i diskriminacije.
  • VR

    24.02.2023 13:10
    Pa što ih kažnjavaju ako imaju slušalice kada ni vozače ne kažnjavaju ako imaju HF?
    Gušenje svih sloboda na delu
  • Trt

    24.02.2023 13:09
    @Vlada

    Po zakonu si dužan da usporiš kad se približavaš pešačkom ako je kraj njega pešak koji bi mogao da krene preko. Znači kad god ti neko "izleti" i udariš ga, ti si kriv jer nisi prilagodio brzinu tako da možeš da staneš. Savetujem ti da batliš vožnju i potražiš pomoć pre nego što nekog povrediš, ili da se barem odstraniš iz saobraćaja bez dodatnih žrtava.
  • Miljan

    24.02.2023 13:09
    Zašto
    Zašto su slušalice prekršaj ako neko prelazi propisno ulicu na pešačkom pregledu ili hoda trotoarom? Jel to znači da gluve osobe ne mogu da učestvuju u saobraćaju? Ako je jačina zvuka u slušalicama normalna onda se čuje skoro svaki bitan zvuk koji dolazi spolja....Ili možda nosim slušalice ali ne slušam ništa tj. samo za pozive...nosim kapu ili grejače za uši a ispod može biti žurka...itd i sl. Definitivno nemamo većih problema u saobraćaju....
  • S.

    24.02.2023 13:02
    Koliko sam se besmislica (da se tako blago izrazim) nacitao u komentarima... Ne mogu svakom pojedinacno odgovarati, pa ovako:
    "Pesaci misle da imaju prvenstvo na pesackom".
    Pesaci IMAJU prvenstvo na pesackom. Duzni su da se uvere da je bezbedno preci ali bezbedno ne znaci da nema auta na vidiku vec da, ako oneki auto nailazi, ima dovoljno vremena da se zaustavi da ga propusti. U suprotnom se pesacki prelaz ne bi razlikovao od bilo kog drugog dela kolovoza.
    "Pesaci prelaze van pesackog".
    Ukoliko je pesacki na udaljenosti vecoj od 100m imaju pravo na prelazak uz uslov da ne ometaju saobracaj.
    "Ja slusam tiho/slusalice propustaju/itd".
    Zakon zabranjuje nosenje slusalica tokom prelaska pesackog/voznje bicikla. Ne pravi izuzetke povodom vrsta slusalica i nacina slusanja (mozes i da nista ne slusas, nije dozvoljeno) a policija je duzna da radi po zakonu. Slusalica na jednom uvetu je dozvoljena.
    "Kaznjavajte prvo XYZ pa onda ABC".
    To je samo zamena jedne diskriminacije drugom. Treba kaznjavati sve koji krse zakon. Visina kazne je ta koja je prilagodjena prekrsaju/krivicnom delu.
  • Pera

    24.02.2023 13:00
    Iz DDR a
    U Nemackoj nisam video ni jednog vozaca da prica na mobilni dok vozi.
  • Lili ns

    24.02.2023 12:59
    Konačno
    Neki se jadaju što se kažnjavaju "sitni" prekršaji a ne "veliki" kriminal. Veliki kriminal se kažnjava na izborima a sobraćajci treba da kažnjavaju i bahate pešake i bicikliste. Pogrešno su shvatili svoja "prava" u saobraćaju.
  • dragan

    24.02.2023 12:58
    najvise volem kada je signal poruke na najjace i ako moze da se cuje 25 x u min. ...
  • @Nana

    24.02.2023 12:58
    A najbolji su kad njih troje-četvoro zauzmu celu širinu trotoara. I onda, kad te uoče da ideš u susret, ovaj što je ispred tebe okrene glavu za 180 stepeni unazad. Kao-ne vidi te. Ali, šta očekuje da uradim, da poletim ili da nestanem....?
  • Skiper

    24.02.2023 12:52
    Vi svi sto ste protiv kažnjavanja,treba vas staviti u vozilo hitne pomoći pa da vidite šta su pešaci koji prelaze na obeleženim i neobeleženim mestima... nemaju nimalo razumevanja da nekome život zavisi od nas,vozac sam u hitnoj i svaki dan se susrecem sa tim problemom,gori su nam pešaci nego drugi ucesnici u saobraćaju. A verujem da ste i sami imali prilike da to vidite. Treba sve po džepu,tada ćemo biti bolji verovatno
  • Nina

    24.02.2023 12:51
    Prelazila sam preko zelenog i slusala muziku, ako je to prekrsaj svaka cast. Zafalilo im para… pa “hajde da kaznjavamo”.
    Debilno je sto veći kriminal u ovoj državi prolazi.

    Jadno i sramota.
  • Toma

    24.02.2023 12:49
    @komsa bezicni
    Pravilo je jasno a to je bez slusalica u usima. Kakve su slusalice nije uopste bitno.

    Dobro je ovo samo sto nema efekta jer svako moze da pogleda da li ima policije u okolini i onda nastavi po starom...

    Nema tog sistema koji moze ispraviti to sto su ljudi stoka.
  • Caca

    24.02.2023 12:48
    Vozim bicikl decenijama, auto par godina i mogu Vam reći da je mnogo veća saobraćajna kultura vozača automobila nego pešaka i biciklista. Juče me je u B.Ribnikar odvalio torbom jedan Wolt, kod kliničkog centra žena sa kolicima po sred bici dela na raskrsnici. Kažem ženi lepo "Gospođo, ovo nije za kolica, nije bezbedno" a ona odgovara "A za šta je!?" a stoji na nacrtanom biciklu. Po celom gradu dostavna vozila blokiraju desnu traku a omiljeno im je tik pred raskrsnicu. Žene sa decom pretrčavaju bulevare. Itd, itd. I kako ti sad da se ponaša prema nekom tako neukom i bahatom-samo udri po džepu
  • Marko

    24.02.2023 12:46
    Policija
    Prvo da vidimo bar jednu kaznu izrecanu policajcu za upotrebu telefona u vozilu, nepropisno parkiranje, neposedovanje opreme u vozilu, vezivanje pojasa... .
  • Wtf

    24.02.2023 12:44
    A vozaci?
    Zar nije 500x opasnije kad VOZACI koriste telefon dok voze?? Opet pogresan potez!
  • MisterStruka

    24.02.2023 12:44
    hmmm
    Dobro su se setili, samo malo cesce ovog da bude. Vozaci, biciklisti, pesaci svi zajedno su ucesnici u saobracaju i moraju se svi pridrzavati svojih pravila, ko se ne pridrzava sledi kazna
  • Djuri

    24.02.2023 12:43
    U redu
    To je u redu,prekrsaj je,medjutim znaju da stanu na zatvorenu raskrsnicu na kojoj nije ugasen semafor i da pisu kazne.To je izivljavanje bez smisla ,teoretski je prekrsaj,ali u praksi je nonsens.
  • Pa

    24.02.2023 12:41
    Šta
    Se ovo danas događa? Preko puta škole na detelinari su malo pre paukom odneli čitav red parkiranih kola! Pa ge će komša koji valja vagene da parkira silna kola? Pa da je otvirio firmu i plac, sve pare bi dao na poreze i dažbine! Ljudi, porodice žive od toga! Rođo oma par automobila viška, žao mu da ih proda. Pa hoće li i on ostati bez njih? I ova komercijalna vozila, kombiji i sl koji se voze na putni nalog, hoće li i njih odnositi noću kad ih ostavim ispred stana? Jel to cena koju moram da platim da bi se uvele sankcije rusima. Jer se tako postaje zapad? Sad još kažu da će kažnjavati i sva četri žmigavca u desnoj traci.! Pa kako da skoknem do grada? Jeste primetili da nema parkinga dovoljno?
  • Kokakole

    24.02.2023 12:36
    Ispašće na kraju da su "bahati" pešaci sa sluškama u ušima napravili više udesa nego pijani vozači.
    A i dobri ste mi vi što mislite da treba kažnjavati građane za gluposti, a siguran sam da pognete glavu kada treba da se kaže nešto protiv ozbiljnih stvari. Oni ljudi koji ga šilje na slabije, a uvlače se jačima. U radnji gnjave kasirku, a u katastru sa bombonjerom. Taj tad.
  • Tri Crvene

    24.02.2023 12:28
    Hitno osloboditi pohapsene zbog kradje u eps-u, i krenuti sa kaznjavanjem pesaka!
  • Duh

    24.02.2023 12:28
    Ju ju
    Kad god su neke akcije kaznjavanja od policije, znaci malo represije I uzeti para od gradjana, zafalilo verovatno u budzetu, da bi ti isti policajci dobili vece plate, stanove skoro za dz, slazem se da se treba kazniti I sitan pocinilac I najmanjeg prekrsaja, ali dok god su obesni, prepuni para I dalje na slobodi ovo kaznjavanje baka na peskackom je presmesno, jer neko stvarno veruje da je policiji bitna nasa bezdednost u saobracaju bilo kao vozaca ili pesaka?Presmesno..
  • @Vlada

    24.02.2023 12:28
    Udari pesaka na pesackom pa ces saznati sta kaze zakon
  • Ha

    24.02.2023 12:26
    Da li ovaj novac odlazi u budžet grada, Vojvodine ili Srbije?
  • Fakultet

    24.02.2023 12:24
    Napokon
    Novosađani su veoma nepažljivi u poslednje vreme,
    ne samo da idu preko semafora s slušalicama u ušima i buljenje u telefon,
    razgovaraju dok ulicom šetaju i nepaze kuda idu gledaju nekud ispred sebe zamišljeni,
    koliko puta me udare dok prolazim, a ako im nešto kažem agresivno mi opsuju mater.
    To su odavno trebali da urade, čak nebi bilo loše da malo bontona na ulici nauče,
    idu kako god hoće umesto na levu idu u smeru desnom pešaku koji ide prema njemu.
    Može neki od vas da komentarišu o ovome da je vlast svemu kriva,
    ali i mi kao pojedinci smo veoma postali loši i nekulturni što se toga tiče.
  • ???

    24.02.2023 12:24
    I treba da kaznjavaju bicikliste, i te pesake sa slusalicam i telefonima, zveraju, pogubljeni, kao kraljevi prolaze, ne postuju nista i to sve zato sto ih niko ne kaznjava, trebalo bi cesce da ih kaznjavaju.
  • Shofercina

    24.02.2023 12:23
    Dosta....
    smo mi placali kazne zbog pesaka,samo udri!!!!!
    Uveo bih polaganje testa za pesake koji se bahato ponasaju u saobraćaju!!!
  • BjelogrdićBezMorala

    24.02.2023 12:21
    Tako'e!
    A kada policija sredi neprihvatljivo bahate pešake i bicikliste onda će se oštrica pravde okrenuti ka rešavanju:
    - Doljevac
    - Krušik
    - Oliver Ivanović
    - Vladimir Cvijan
    - Jovanjica
    - Rio Tinto
    - Bor, Smederevo
    - Belivuk
    - Bunga-bunga
    - Koferče
    - Helikopter
    - EPS
    - blato u TENTu
    - Savamala
    - LingLong
    - MHE
    - Grdelica
    - Laž, laž, laž ...
    - Partijsko zapošljavanje
    - Nepotizam
    - Lažne diplome
    - Kupovina glasova
    - batinaši na mostu u Šapcu, na Starici
    - 600 pogrešno vakcinisanih beba
    - tragičnog rušenja pešačkog mosta
    - 7 meseci čekanja nove vlade
    - najskupljeg goriva u regionu
    - najveće post Kovid inflacije u Evropi
    - dodatnog zaduživanja od 2,5 mlrd eura od MMF-a
    - sprdnje sa komercijalnim dronom i MIGovima
    - "Crni Panter"
    - "Migranti", duge cevi, 6000€ po glavi
    - smrt rudara rudnika "Soko"?
    Nastavi niz ...
  • Trt

    24.02.2023 12:18
    @Vlada

    Većina pešaka "misli" da imaju prednost na prelazu zato što je po zakonu i imaju - u ovoj zemlji kao i u svakoj drugoj. A kako se zove to što ti radiš u svojoj praznoj glavi stvarno ne znam.
  • Kao

    24.02.2023 12:16
    vozač
    Napokon, a ne samo kažnjavati vozače. Mladi nemaju ama baš nikakvu saobraćajnu kulturu. kad mi biciklista proleti na crveno za pešake dođe mi da /&%#$#"$%%&&
  • Tja

    24.02.2023 12:16
    @Fertilizator

    Zabole ih bas za njihov zivot. Isti ti u uniformi redovno krse saobracajne propise, vise nego ostali. Da li se i tada bore za neciji zivot? Da je po zakonu jeste, ali sigurno nije u cilju zastite, nego treniranja.
  • Joj

    24.02.2023 12:13
    Majko moja
    Sta rade???
    Slozio bih se da i ovo treba da radi policija da je sve ostalo, sav ostali VELIKI kriminal otkriven i kaznjen!!

    Sramota me je kao gradjanina ove drzave, bas me je stid, ponizen sam!
  • Svaka

    24.02.2023 12:12
    Cast
    Krajnje je vreme da se stane na put bahatim biciklistima i pesacima…..za njih ne vaze ni zakoni ni semafori,kao muve bez glave
  • Vlada

    24.02.2023 12:12
    Hvalim te bože da su se bar negde setili da kažnjavaju.Oešaci si postali najbahatija kategorija učesnika u saobraćaju,isto tako su i najmanje obrazovani o saobraćaju.Većina njih misli da ima prvenstvo na pešačkom prelazu bez svetlosne signalizacije,i ako zakon kaže drugačije,i ako su još u vrtiću učili da se prvo pogleda levo pa desno,pa tek onda prelaziš ulicu ako time ne ugrožavaš saobraćaj.Pešaci jednostavno izleću na pešački kao oslobodioci,a ti sanjaj kada će budala da ti izleti pred auto,prelaze gde god stignu,stoje pored pešačkog i čavrljaju ,nekada i pretrčavaju.Trebalo bi u svim gradovima da jednom mesečno imaju akciju za pešake.
  • KingSRB

    24.02.2023 12:11
    Zna li se koliko uzimaju???
  • zuki

    24.02.2023 12:10
    Nemaju druga posla, idioti divljaju kolima po ulicam a oni maltretiraju pešake.
    Činjenica je da je to prekršaj . Hajde da razmislimo šta je veći problem u saobraćaju.
    Ili što reče vic
    Obrati pažnju na auto ne na semafor, semafor te neće pokupiti na rskrsnici, automobil hoće.
  • E ne moze

    24.02.2023 12:09
    Moje slusalice propustaju zvuk, takozvani heartrough. To je za koriscenje u javnosti i potpuno je legalno. Nek kazne bosketa
  • Dreamer

    24.02.2023 12:04
    I neosvetljene bicikliste noću.
  • Nana

    24.02.2023 12:01
    Desna strana je vaša strana
    Još kad bi pešaci naučili kojom stranom da hodaju bilo bi idealno! Nasrću kao krdo i valjda misle da će proći kroz tebe ili da ćeš se skloniti. Ponekad se pitam da li sam nevidljiva.
  • Muva

    24.02.2023 12:01
    Prc
    Tako treba pesak mora da bude svestan kad ga bahati vozac pokupi.
  • Jevrem

    24.02.2023 12:00
    I treba da se kažnjava.
  • Šurda

    24.02.2023 12:00
    Kako ko...
    U suštini iz iskustva znam da slišalice povećavaju rizik od nezgode.Ipak je stvar od osobe do osobe.Ja često koristim slušalice u hodu i vožnji,ali uvek na granici da čujem okolinu...
  • Milenko

    24.02.2023 11:59
    Konacno
    Konacno.
    Crveno, slusalice, prelazak van pesackog.
    Biciklisti takodje.
    Svaki dan mi kamikaza neka bahata izleti pred auto.
    Kazne kao za vozace auta.
    Sto cesce ovo da rade.
  • jel to fali para

    24.02.2023 11:58
    tigru i vukovima
    Kad ce da kaznjavaju kolege koji prelaze van pesackog, kucaju poruke dok voze, bez pojasa, preko ogranicenja, kroz zuto i crveno? I sluzbena i privatna vozila?
  • policajac

    24.02.2023 11:58
    evo ovako
    Treba da budu kažnjeni: bulje u telefone i šetaju ili čak voze bicikl - potpuno su isključeni iz sredine u kojoj se kreću, uz to mnogi imaju i slušalice u ušima - ovim su apsolutno, definitivno u drugoj galaksiji, ne smatraju da su među stotina drugih građana i bilo kakvih prevoznih sredstava u okruženu, kao da su na plaži ili fotelji kafića na skijalištu.
  • pitanje

    24.02.2023 11:57
    zar nije po zakonu da se moze imati slusalica smao na jednom uvetu?
  • Djoka

    24.02.2023 11:57
    A sta se desava kad policajac u uniformi naravno, vozi sluzbeno vozilo i prica preko telefona tj. drzi ga jednom rukom u toku voznje? Video sam, vise puta.
  • Lena

    24.02.2023 11:55
    Nije mi jasno
    Meni ovo mazanje ociju nije jasno, spremaju se neki izbori ili sta je posredi?
    Policija u principu svoj posao radi samo u promo svrhe, pa sad ne znam jesu li pokaznjavali one koji sa sva 4 zmigavca blokiraju bulevare, one koji se parkiraju na mestima gde je zabranjeno zaustavljanje, one koji jure brzinama daleko iznad ogranicenja, pa je dosla na red boranija sa slusalicama u usima.
  • Ns

    24.02.2023 11:54
    I na Naselju preko puta Dolcevite
  • Cubi

    24.02.2023 11:53
    Slusalice su katastrofa u saobracaju ali svi znamo zasto kaznjavaju..
  • Troy

    24.02.2023 11:51
    .
    Ograde, kazne, kazne i još kazni. Svaki stanovnik ovog grada uskoro će imati jedno službeno lice koje će ga u stopu svuda pratiti i sankcionisati. Ovo društvo je jedna ogromna kloaka.
  • Mile

    24.02.2023 11:45
    Konačno
    Fala bogu da su počeli da primenjuju zakon, od ovih pešaka i biciklista se ne može živeti još bi se i tukli kad ih opomene, raspuštena banda.
  • Aleksej

    24.02.2023 11:43
    Srpska Nepismena Stranka
    Ma samo tako, ja bih bio jos gori, pretresao bih sve redom i ko ima vise od 1000 dinara u novcaniku, neka dokaze poreklo para.
  • Slobodan

    24.02.2023 11:42
    desna traka...?
    kada ce da kaznjavaju parkirane u desnoj traci?
  • Ana

    24.02.2023 11:41
    A ove za volanom što kucaju poruke?
  • Kole

    24.02.2023 11:41
    Ok
    Konačno. A tek koliko vozača telefonira. Pa tek nepropisno parkira u recimo Ignjata Pavlasa kod pozorista mlsfih
  • Vlada

    24.02.2023 11:40
    U pitanju je raskrsnica na koju u proseku na svaka 3 minuta neko izleti autom pred bicikliste i pešake jer misli da "ime fore" dok oni ne krenu na svoje zeleno - čak su se takvi ove javljali da se žale što pešaci ne ucvikaju i ne propuste ih jer su jači. Zato je i bitno da ne gledamo u telefone da bi sačuvali glavu, pa nam zato policija pomaže, jer ko je još čuo za to da se bahati vozači kažnjavaju?
  • BakelitNS

    24.02.2023 11:39
    Gde su do sada
    Ovo su trebali odavno da rade... telefon i sluške su mala maca šta se radi na prelazima... obratite pažnju, ne postoji crveni interval za pešake za vreme kog neće par njih preći... pozdravljam akciju...
  • Milan

    24.02.2023 11:37
    Lep i koristan nacin da se malo dopuni budzet grada
  • d. l.

    24.02.2023 11:36
    kerovi
    Sram vas bilo !!!
  • Strahinja

    24.02.2023 11:32
    Zamazivanje očiju
    Neka zaustavljaju one koji kradu milione a ne obične ljude.
  • kolikojaznam

    24.02.2023 11:30
    i treba. to nije po zakonu sto pesaci rade!
  • Fertilizator

    24.02.2023 11:30
    Meni ovo ima smisla...bore se za niihv život.
  • Karta vise

    24.02.2023 11:28
    Ma nema veze, ionako ste (ne)glasali za ovo nebulozno stanje.
    Voli raja da ga gazda kontrolise, nema nista bez "cvrste ruke".
    Napredak drustva i kvalitet zivota nikad veci, trazi se karta vise!
    Evo , uskoro pa ce i kolima u pozoriste da se ide!


    Teski svinjac.
  • foto dioda

    24.02.2023 11:27
    I treba
    Da kaznjavaju,da se vec jednom naucimo reda.
  • Jack

    24.02.2023 11:27
    Treba
    Konacno se setili...
  • Cia

    24.02.2023 11:27
    Kakva drzava takva policija
    Sramotno na sta se svodi posao policije ! Maltretiraju za jedan dzoint dok drugi uzgajaju i preprodaju tone !
  • Ja

    24.02.2023 11:27
    Pa
    Bilo je vreme da se nešto uradi i tim povodom obzirom kolika je represija nad vozačima. Mada, mislim da je to više neka medijska akcija, malo zaplaše i opet isto, marva sa telefonom ko tacnu da drži i ni da pomisli da pogleda levo... Biciklisti isto, preleću
  • HEGEL

    24.02.2023 11:26
    najzad
    da postanemo zapad !
  • a hoce

    24.02.2023 11:25
    li
    I bicikliste koji ne znaju sta predstavlja creveno svetlo na semaforu
  • Student

    24.02.2023 11:25
    Nemam ništa protiv ovih mera, ali bih ipak išao redom. Prvo bih kažnjavao one koji prelaze van pešačkog, a i tu bih se skoncentrisao na one koji prelaze sa malom decom i one koji prelaze tik do vozila koja prolaze.
    Iskreno nema nista protiv kada neko predje ulicu van pešačkog kada na 100m sa jedne i druge strane nema nikoga, ali oni koji vam se gotovo češu o auto definitivno treba da se kažnjavaju.
  • Gavril

    24.02.2023 11:24
    To je u redu. Bolje je i to nego postavljati ograde po gradu i razdelnim ostrvima. Postavljanje ograda u gradu nije u redu i treba ukloniti i postojeće.
  • Gomora

    24.02.2023 11:23
    Kako moze da dokaze da li slusalice rade ???Moras da prekines vezu ako imas slusalicu u uvetu dok prelazis ulicu ???
  • banat

    24.02.2023 11:20
    I treba da kažnjavaju.Ovo je je postala moda slušalice u ušima gledanje u mobilni i prelazi se ne gleda se ni levo ni desno.Posle vozač kriv.
  • Mirko Stanišić

    24.02.2023 11:19
    Predlog
    Nije poenta da kazna bude cenovno velika, nego opominjujuća, da shvati da time ugrozava sebe. Naići će nešto veće od bicikla.
  • Milenko

    24.02.2023 11:19
    Sramota drzave ako je ima
    Drzava zvana dno dna
    Bljak
  • E

    24.02.2023 11:19
    O
    Neka hvataju kažnjavaju ove iz državnih preduzeca epsa i jkp parking servisa toplane čistoce itd tamo nek se uče policajci a ne narodu kazne
  • Комша

    24.02.2023 11:17
    Зафалило пара? Све је решено у граду, па ајде да дисциплинујемо ове тешке криминалце који слушају музику док прелазе на зелено. Ево ја имам бежичне слушалице које на два клика пребацим у транспарентан мод и чујем све око себе као да их немам јер у себи имају микрофоне који преносе све споља на звучнике. Шта ћемо са тим? Да идем на суд? Да носим на суд спецификацију произвођача слушалица?
  • Куп је битан

    24.02.2023 11:17
    Да ли неко зна, да ли казна важи без снимка?
  • Lana

    24.02.2023 11:12
    naravno da treba
    Bahati pesak je opasan ucesnik u saobracaju. Samo po dzepu, jedino tako nas narod se nauci pameti.
  • Zoki021

    24.02.2023 11:12
    budžet
    Treba napuniti budžet pa su prešli na građane !! Kako to rade kada svako priča u slušalice ?
  • Olja

    24.02.2023 11:12
    Samo po propisima!
  • .

    24.02.2023 11:11
    Kako krade Vucic. Koja sramota!!!
  • Lopovluk

    24.02.2023 11:11
    Lopovluk
    Znači da fali para u budžetu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna